ressamanne_ Erenay bende de var 8 haftalığım bağırsaklar çok çalışıyo sanırım ide her sabah ishal gibiyim🙁
Meleyim Erenay Kızlar ilk haftalarda benimde acayip guruldardı o guruldadıkca eşimle gülme kırizlerine girerdk 😂😂😂