24+5 haftalık hamileyim bebeğin hareketleri gayet iyi gün içinde rahat hissediyorum bazen sertleşme toplanma gibi oluyor bu normal biliyorum ama şu iki gündür sol kasığımda batma gibi oluyor sürekli seyirme gibi tam tarif de edemiyorum bı ağrım sancim yok ama sol kasigim da baya aşağı tarafa doğru bı baskı hissediyorum bu normal mi bilemedim yarın Dr a gidicem yaşayanlar varmı bu haftalarda kasıkta batma hissi normal mi bilenler vardır diye sormak istedim