Nurunilkmucizesi Merhaba arkadaşlar🍒 Allah’ın izniyle 23. haftalık Gebeyim. Çok iyi beslenemediğim için doktorumdan vitamin talep ettim. Oda Prenatal Life ‘ adli ilaci yazdı. Kullananlar varmı? Yada hangi vitaminleri kullaniyorsunuz yazarsaniz sevinirim.
pink01 Nurunilkmucizesi ben doktoruma bişey söylemedim folik asitimi kesince pregnom diye bir vitamin verdi doğurana kadar kullanıcaz bunu diye 16+4 üz bizde ☺️☺️
26a Ben ilk aylarda elenatal kullanıyordum sonra omega 3 takviyesi de olsun diye ocean mummy ya da imom kullan demişti doktorum