Merhaba güzel anneler 20+3 günlük gebeyim 1 haftadır bel ağrısı yaşıyorum dunden beride aşırı sirt agrim var ozellikle sag tarafımda erkek bebegim olcak erkekler bele vururmuş oyle bisey duydum nekadar doğru bilmiyorum ama sizdede böyle bi durumda olan varmı normalmi bu agrilar martin 4 ünde renkli ultrasona gircem randevum var daha once gitmem gerekmi yoksa beklemelimiyim karar veremedim..