Kızıma kavuştum 😍 hamile kaldığım günden beri normal Doğum istiyordum seseryandan korkuyordum ama en çok neyden korkarsan onunla imtihan olursun sözünün me kadar doğru olduğunu kızımla anladım çünkü kızım ters geliyordu 33 hafta normal olan kızım 35den sonra hep makat gelişi oldu son dk kadar beklemeye karar verdim. En son 39 haftanın ilk gününde doktor kontrolüm vardı inat etmiştim suyum sancım gelsin öyle gidecektim doktora sancı anı belki döner kızım diyordum neyse 39 hafta doktora gittiğimde doktor bebegin daha dönemez boynunda kordon var diyince tabiki hemen seZeryan yapın dedim ertesi sabaha randevu aldık heyacandan sadece 2 saat uyudum ve Doğuma geldik beni ilk olarak hazırladılar ameliyathaneye indik o ana kadar heyecan yoktu belimden yeşimin bir igneyle belden asagısını hissetmemeye başladım sonda Doğum başladı zaten 10 dk sonra aglama sesi beklerken öksürük sesi duydum kızım öksürerek geldi dünyaya 😬😬 anası kılıklı çok çabuk hasta olan bir insanım doktor her yeni doğan bebek böyle dese bile ben suan ameliyattan çıkalı 8 saat oldu ve burnum akıyor hapşırıyorum maalesef kızımda benm gibi neyse sonunda ona kavuştum Aaa dostlar ağrı sızım var ama ona baktıkça şükrediyorum. Size tavsiyem sezeryan diyorsa doktorunuz sezeryan olun makat gelişi özellikle kızım suanda çok belli olacak şekilde çarpık bacakları doktor makat pozisyonu diye bu halde dedi zamanla geçecek dedi normal doğumu zorlasaydım inatla bebek sakat olabilirdi allah korusun hiç bir şey onun ve sizin sağlığınızdan önemli değil sağlıcakla kalın ... 🙏🏻✋🏻👶🏻