Sbl91nht olabilir bence kuzum her hamilelik farklı. Bende daha önce bikere kürtaj oldum onda hiç bu sekilde yerleşme kanaması olmamıştı , o zaman 6-7 haftalıkken adet olur gibi kanamam olmustu sonra bebeğin kalp atısları durdu 😞 inşallah bu sefer saglıklı ilerleriz ve inşallah seninkide yerleşme belirtileridir 🥰 test yaptın mı?