Merhaba kızlar doğum yapalı yaklaşık 17 gün oldu hamileyken çok pozitif doğum hikayeleri aradım ve okudum o yüzden kendi hikayemide yazmak istedim 37.haftamda doktor kontrolüne gittim saat biraz geç olduğu için kilosuna bakamadılar bebeğimin doktorum haftaya tekrar gel dedi eve geri döndüm çevremdeki arkadaşlarım sırayla doğuruyordu okadar sabırsızlandım ki artık gelsin artık gelsin diye 37+4de nişanım geldi Ama sümüksü yapıdaydı kanlı değildi doktorumu aradım haber verdim tamam telaşlanma sancın veya suyun gelirse gelirsin dedi aradan bir hafta geçti hiçbir belirti yoktu taaki 38+3e kadar 6 şubat sabah 8de sancıyla uyandım yalancı sancıdır diye kimseye haber vermedim ama saat ilerledikçe sancım sıklaşmaya başladı yengem üst katımızda oturuyordu onu yanıma çağırdım hastane yakın olduğu için sancımı evde çekmek istedim sabah saat 8den akşam saat 5e kadar sancımı evde çektim saat 5de sancım artık 3dakikada bir geliyordu ben sancım geldikçe sürekli yürüyordum hareket ediyodum eşimi çağırdık saat 17.40da eşim geldi hastanenin yolunu tuttuk doktorum yoktu başka bi doktor vardı doktor muayene etti ve dediki 7santim açılman var nasıl rahatsın bukadar gerçekten sancının okadar olduğunu sanmıştım direk doğumhaneye çıktım nstye bağladılar sancım 100leri buluyodu suyum geldi peşinden doktor muayene etti yarım saat içinde açılmam 9cm e ulaşmıştı doktorum direk doğumhaneye aldı 18.20de 3 ıkınma sonrası dünyalar güzeli kızım doğdu doktoruma kaç dikişim olduğunu sorduğumda iç dış 5 tane dikişim olduğunu söyledi kızım çok şükür sağlıklı ve yanımda uyuyo inşallah hepiniz sağlıklı bir şekilde yavrularınıza kavuşursunuz
Sorularınız olursa cevaplayabilirim kızlar