Burcinelly Benim de 70 kaldı ama doktor doğumla ilgili hiç bi açıklama yapmadı henüz. Sizlerin belli oldumu? Birde kontrollerinizin sıklığı nasıl. Ben ayda 1 gidiyorum. Şimdiden sonra sıklaşırmı bilmiyorum
gulcins Retina benim ikinci Doğumum olacak Allah nasip ederse ilki spinal anesteziydi yine onu tercih edicem çünkü çok memnun kaldım
Edaceylann prensleriminannesii safağı bende bilmiyorum bebiş benim önden geliyor çünküü🤣🤣 normalde daha 45 günümüz var ama doktor heran gelebilir diyor😊