Benim eşim de bende gördü aşkım falan yazmıştı bu ne ayak falan yaptı kıskandı galiba birde benim üçüncü olduğu için ben sizin birtanenizim falan yazınca saçma geliyor hiç heyecanlanıyorum 1.sinifa giden kızım da okumayı öğrendi ya hiç iyi olmuyor mesajlar 🙂