Buseeeee Arkadaşalr bu haftalarda bebek hareketlerinde şiddeti azalıyormu,sanki kayıyor gibi geriliyor gibi oluyor,bir kaç gün öncesinde sert tekme yerken şimdi gerilme gibi his oluyor sizde nasıl durumlar?
Zehra321 Buseeeee gayet hareketli özellikle birşey yiyip içmiyim anında hareketleniyor bi oraya bi buraya 😂 bide geceleri çok coşuyor. Tekmede oluyor kasılma da toplanmada
Ozgelin Buseeeee bende de gerilme böyle kıpırdanma var yeri daraldı sanırım sadece yanlarımda tekme hissediyorum arada 34 haftlk
Cz34 Buseeeee benimki çok hareketli dünden beri stresliyim ağlıyorum karnım taş gibi oldu dahada sertleşti ama yinede hareketliydi vuruyordu
Lovebaby123 Buseeeee evet bende de azalma oldu hareketlerde .nst normal çıktı şükür 🙏.baris azalma var ise siz muhakkak görünün doktorunuza çünkü en büyük problem DİE bebeğin hareketlerinin azalması. Ben azaldı deyince hemen nst git gel bakalım oksijen alamıyor kalp atışı düşükse almam lazım bebeği dedi. Tabi korkmayın da . Ama burada normal miş benle aynı olanların da azalmış diye bi fikir oluşturup kendinizi riske atmayın. SiZin farklı bi durumdan azalmış olabilir. En iyi sizin hisselerinizi sizin bebeğinizi siz biliyorsunuz siz yaşıyor,taşıyorsunuz çünkü.