spiker_anne fatma1993 bizimki 34 doktoruma göre 3 hafta sonra doğum gerceklesecek, sık sık kasılma, bel ve kasık ağrısı var, bitmek bilmeyen mide yanması hamd olsun kilo almadim hatta 4 kilo verdim, yarin kontrolüm var ❤👶💙
Poncik77 fatma1993 sırt ağrısı göğüs kafesi ağrısı çok çabuk yorulma özellikle ayakta durunca WC ye giderken Bile çok aşırı yoruluyorum
simsekkiz8 fatma1993 30+4 olduk cok sukur 8 klo almisim😕. Cok yoruluyorum. Bide suyum sizinti halinde geliyo dr yatmami soyledi bide bol sivi tuketmemi.
fatma1993 Poncik77 cok yorulunca hic bi yerim tutmiyor karnima egilemiyorum.agrim sizim yokta gece yatakta zor oluyor yatmam
spiker_anne fatma1993 yok erken almiyorlar 37 de normal dogum öngördü bebek gitgide aşağı indiği için doktorun öngörüsü 3 hafta en fazla durur dedi 29. Haftada ciger gelistiricisi de yapildi kilosu da iyi dogum icin bi risk görünmüyor inşallah
Halimeciftci Bizde 30+1 olduk 10 kilo almısim😔 suanlik bi sıkıntı yok dedi doktorumuz 3 hafta sonra tekrar kontrole gidicem
spiker_anne Benimguzelkiziim karnın geriliyooorrrr böyle sertleşiyor bebek toplaniyor gözle görülüyor karnin yamuluyor sanko yırtılcakmis gibi😁🤭
Benimguzelkiziim Bel ağrılarım var ara ara mide yanmalarım canı isteyince gelio çok şükür bayadır yok akıntı sürekli devam artık iç çamaşır dayanmıyor ve en büyük sorunum sık idrar özellikle dışarda saat başı baskı şeklinde inanın çıkasım gelmio birde çok çabuk yoruluyorum 🤷🏻♀️