Zeynepmom ya bu kasılma dediğiniz şey nasıl bir şey bende 26+4 günlüğüm karnımda tuhaf şeyler oluyor. Bebek bi tarafına dayıyor kendini sanki sonra kendiliğinden geçiyor sertleşiyor o an karnımın bi tarafı acı yok ama. Birazdan doktora gidicem canımı sıktı bu durum bide erken doğum riskim var anlamıyorum da kasılma nasıl bir şey ben mi abartıyorum