🛇🛇🛇🛇🛇🛇🛇🛇🛇🛇🛇🛇🛇🛇🛇🛇🛇
Kızlar Kafam karışık yardımcı olun lütfen?
Ilk bebeğimi spina bfidadan 19haftalikken 2017haziranda kaybettim.
Ardından ekimde hamile hamile kaldım 2018 ocakta 9 haftalikken kalbi durdu kürtaj oldum.
Kürtaj olduğum dr patoloji sonucuna bakıp bir dahaki hamilelikte iğne aspirin kullancaksin dedi. Kromozom testi istedi yaptık temiz çıktı.
Neyse Adetime 2gun kala kendi dr gittim kontrol için kist vardı ona batırmaya. Göbekten ultrasondan kese gördü cok kucuk şaşırdı bende öyle cünkü iki gün vardı kan istedi 44 çıktı.
Dun adet olacağım gün 214.49 sonuç çıktı haftaya bekliyor kontrole. Ama bu dr iğne tedavisini kabul etmiyor. sadece aspirin kullan yeter dedi yasin kucuk normal doğum yapmalisin dedi . Ilk bebeginin ölümü farklı ikincisinin farklı ikisininde kalbi durup ölseydi yapardik dedi. BEN anlamıyorum hangi birine inaniyim ya yine kaybedersem diye endişeliyim cok uzun oldu hakkınızı helal edin .😔🙏