Zekiyee Kizlar Naptiniz subat anneleri dogumunuz oldumu bnde ne sanci ne nisan var persembe rdv var Allahim kendi sancimla gideyim su hastaneye y’a
Bellazarea Zekiyee Ben 40. haftamda dogum yaptim, hic sinyal vermedi bir gun oncesinden falan, bir suru sey yaptim, tarcinli su, adacayi, pilates topu, yuruyus, bunlara ragmen nisanim olmadan ve 2 cm aciklikla 2 hafta durdum, o hazir oldugunda da geldi...
Pnr27 Zekiyee bende aynı durumdaym canım ama ben 39 haftayım doğum 2 martı gösteriyor bakalım hayırlısı benim de perşembe günü randevu var ne olur ne olmaz hazırlıklı gidecem inşallah bende kendi sancımla giderim doğuma 🤲🤲
guzinn Zekiyee Bende 40+2 gelen giden yok😞 suyu azalmıştı kaç gündür günlük takip yapılıyor ama artık yrın hastaneye yatış yapacağız önce suni denenecek olmadı sezeryan çok huzursuzum dua edin benim için 🙏
Bellazarea Sudeeali 1 su bardağı kaynar suya 2 çay kaşığı tarçın koydum, demlenmesini bekledim içtim, evet dhaa sonrasında hafif bel ağrılarım oldu ama doğumuma sebep olmadı
gezentianne guzinn Açıklığınız var mı? Ben en son 40+1 de gittim 40+6 da gel dedi keşke beni de her gğn çağırsa
gezentianne Zekiyee 40+5 oldum yarın kontrolüm var artk umutlarım tükeniyor her gün bugün dogurucam diyorm yok .Bugün tüm evi eğilerek elle sildim 😅😅
Zekiyee gezentianne gezentianne 😹😹 bnde bugun dogururumuyum acaba diyorum yok gelmio persembe rdv var olursa Dogum olur yoksa eve yolicaklar 2 gun sonra bidaha gidicem bakalim nasil olucak insllah kendi sancim olur