Burcuklcglu Merhaba anneler sorum olacak ; 17 haftalık gebeyim fakat hareket hissetmiyorum sizce normal mi benle aynı olaan gebeliklerde hareketlenme hissediyoruz diyor sizce korkmalimiyim 😭