Cgdm-cndn fıtığınızın durumuna bağlı. Ciddi bir durumdaysa ıkınırken fıtığın patlaması söz konusu. Benim de bel fıtığım var. Şu an hamile değilim ama doktorum hamilelik düşündüğüm için çok kilo almayacaksın dedi. Bu arada 48 kiloyum. 😄 Normal doğum yapmak istersen ancak epiduralle olur ama haftan ilerledikçe muhtemelen ağrıların artacak, doğumda zorlanacaksın, o yüzden normal diye diretme dedi.