Ayise aşırıysa evet canım sürekli çamaşırında ıslaklık varsa yavaş yavaş başlıyordur bi tanıdığında böyleydi sürekli idrara çıkma ve hep çamaşırında ıslaklık varmış biraz da düzensiz sancısı başlayınca doktor açılman var 2 cm demiş doğuma yatırmış tı ertesi gün doğurmuştu 34 haftaydı ama son haftalarında gerçi normal bebek kanala yerleşmeye başlıyor basınç yapıyor dikkat etmek lazım