mom101 Kızlar merhaba bir sorum olucaktı https://www.resimag.com/p1/d5d229000dc.jpeg bu benim ovulyasyon testim dün sanki bu günden daha koyu fakat bu gün dünden 40-50 dakka erken yatım ve ayrıca gebelik testide yaptım https://www.resimag.com/p1/b32fe1f5b67.jpeg buda gebelik testim adetime 2 gün kaldı dün doktoruma attım gebelik testimi ben tek çizgi görüyorum dedi kan ver dedi kan analizini yarın vericem ama bilmek istediyim şuki acaba gerçekten hamilemiyim? Yoksa yumurtlama dönemimmi? 🤦🏻♀️
Sevdiss_17 mom101 kuzum bu gebelik testelrini hepsini bugunmu yaptin farkli idrarlami yaptim yani gebelik testindeki t cizgisi silik ama silik olsa dahi var sayiyolar ilk 5 dakika icinde ciktiysa tabi yumurtlamaya gelince sanki yumurta catlamis bugun siliklesmis ben bu hcg testlerden yaptim birkere bile silik cizgi vermedi rabbim yzuunuzu guldursun ama sanki var gibi
Bellazarea mom101 Hcg testlerinin hepsi pozitif cikmis doktorun niye tek cizgi goruyorum demis anlamiyorum 🤦🏻♀️ Hamilelik var, ovulasyon donemi hamilelik testinde pozitif gostermez, kan verin mutlaka
Zhrnz mom101 bence acik eczane varsa bi erken gebelik testi alip yapmanda fayda var cunku ikinci.cizgi.silik olarak gorunuyo ama bu testlerde yanilma olabilir.o.yuzden erken gebelik testide dene derim
Prens_annesiyim mom101 diğer çizgi silik gibi en net kan testi canım ama inşallah istediğine ulaşırsın
mom101 Sevdiss_17 gebelikmi var yoksa yumurtlamamı? Bu gün gebelik testi yapmadım dün ve ondan önceki gün hepsini farklı idrarla yaptım gebelik testlerinin
Sevdiss_17 mom101 varsa elinde bitane daha yaosana gebelik testi aslinda yum testkeri hamileligi gosteriyor ama senin dun daha silikmis oyuzden catlamis dedim belki gebelikten cikmistir cunku testlerin pozitif ve hemen cikmis gibi
Sevdiss_17 mom101 ne oldu canim uzulme bana gore var gebelik sen bitane daha yapsan farkli idrarlarla yaotugij icin testlerin o skeilde cikmis
mom101 Bellazarea ben rusyada yaşıyorum bu gün 23 şubat ruslarda bayram diye çalışmıyorlar yarın gidecem bilmiyorum yarın çalışacakmı hastane ama inşallah gebelik vardır ya fakat hiç bir belirtim yok gebeliye dair varsa bu gün 4+1 sayılır
Bellazarea Farkli idrarlarla yaptigin icin cizgi koyuluklari farkli cikmis, gun icinde ictigin su miktarina, hormonun idrarina gecis miktarina bagli, hamilelik kesin var bence
Bellazarea mom101 Belirtin olmamasi gayet normal, benimde belirtim yoktu, bende belirti bakarsan hic olmadi, ne kusma ne baska bir sey, yani olacak diye bir sey yok:))) Bariz belli hamilesin 💕
mom101 Sevdiss_17 elimde gebelik testim yok malesef artık bu günki ovulyasyon testimi düne görü 50 dakka falan erken yaptım https://www.resimag.com/p1/920fca7ba4f.jpeg ve şöyle çıktı
mom101 Sevdiss_17 5 gebelik yaptım 5-də pozitiv yani olmasaydı göstermezdi ama dimi? En azından 1-i negatif çıkardı
Sevdiss_17 mom101 kuzum bak ben gecen ay bitane yaptim saatlee sonra cikti cizgi ama sonradan ucuo gitti senin heemen cikmis eger olmasa hemen cikmaz ve buakdar belirgin olmaz diyorum ya ben bu strip testlerden yap sana yemin ediyorum buharlasma cizgisi bile yoktu negatifti ve adet oldum bu testlerde negatifte yanilma olur pozitifte olmaz eger saatler sonra ciksaydi yok derdim ama hemen cikmis ve 4 u baska biri baska marka emin ol icin rahat olsun bebegin seninle ben hisseidyorum sen esit olsun duygularin ama doktoa bakma bence bizim burda ne silikler hamilr cikti
mom101 Zhrnz 5 test hemde hepsi ayrı marka hepsi birdenmi yanılıyor ya? 1-i bile negatif göstermedi ayrıca 2-3 gün önceyi gösteriyorlar hepside adetime daha 2 gün var onun için silik zaten