Kızlar doktorunuza söyleyin gerekirse iğne şeklinde yazsın öyle kullanın, yemeklerden yeteri kadar alınabileceğini sanmıyorum ben belki alınıyordur ama hamilelik dönemi boyunca kan değerleri önemli benim kan hapımın 3.kutusu bitti önceden çok kansızdım ama şuan o kadar rahatım ki eskisinden bile iyi hissediyorum kendimi, böyle şeyleri yabana atmayın lütfen