Deniz30 Nuryldrm canım benim bebeğim de önden gidiyor 34+5 degittim 3200 cıktı kilosu 37 haftalık görünüyor dedi bana yemek yeme fazla dikkat et kilo alma dedi ben bir kilo vermişim ama bebeğim almışım yemekle alakalı olacağını sanmıyorum ben genetik olabilirmiş ben 4 kilo üstü doğmuşum
Sumeyye_g elifnurdeniz onları içiyorum sürekli seviyorum ama yarın da nar alcam bende hep portakal ve muz acayip rahatlatıyor onları yiyordum meyve. Olarak çok fazla
Cicegiburnundamom Snd_dzgn23 demedi canim çünkü 38.haftada cati muayenesi olacagim ona gode cevap verecek bana zor görünüyor normal dogum ama 4 kilo uzeri normal dogurdum diyenlerde var nasip artik hakkikizda hayirli olan neyse o olsun
Dygumuuu Nuryldrm ben normal diye biliyrm bizimki hemen hemen en başından beri bu şekildeydi. Bence korkulacak bişey yok.
59aygul Bende 37+3 üm tahmini doğum yapacagım tarih 15 Mart. Doktora en son 36+3te gittim o zaman kilosu 2,660 gramdı ultrasonda 1 hafta geriden geliyor :(