Kizlar cok az bir vaktim kaldi doğuma Allahin izniyle doktor aslonda 7 mart gibi normal tarih veriyordu bu defa daha da one cekebilecegini soyledi bebeğin iri olmasindan dolayi heyecanliyim ilk dogumum olacak korkum da ok degil 38.haftada cati muayenesi olacagi icin dogum seklim belli degil hazirliksiz yakalanmaktan korkuyorum sizler ne durumdasiniz biraz sohbet edelim stresimiz azalsin hepimize saglikli ve kolay doğumlar diliyorum Allaha emanet olun 🙏♥️😍😘