Asu1 Kızlar ilk hamileliğim ilk anne yanı almak istedim ama bi yakınımda kullanılmadığını gördüm park yatağı nerdeyse herkes önerdi sizin marka olarak önereceğiniz tavsiye vereceğiniz marka model var mı?
Kbrbydk Asu1 kanz marka aldım kumaşı çok kaliteli geldi. Kraft da fena değil. Joie de çok güzel kumaş vs. Olarak. park yatağın ara katı ve ana kasasının taşıdığı kg ağırlığa dikkat etmenizi tavsiye ederim
Asu1 Kbrbydk bende kanz ya da craft düşünüyorum joide çocuğun kendiliğinden çıkabileceği fermuarlı bölge yoktu sanırım o yüzden elemiştim
Bottesini Merhaba ben bu bebeğimde de park yatak aldım.çok kullanışlı oluyor.sonra şemsiye gibi kaldır katla koy bir yere.kanz pretty aldım hepsi burada.com dan.yarın Doğum var inşallah sonunda yatağını kullanacak meleğim.🙏
Elifdmrylmz Hepsiburada dan holmer kids markasinin yatagini ve dosegini aldik. Kurduk cok begendik ama daha kullanamadik bebisimizi bekliyoruz. Ordan da bir bakin isterseniz fikir olur. ben bej rengini aldim ☺
Tucem Ben ilk kizimda baby&plus almıştım şimdi de onu kullanacağım. Çok teferruatlı yada görüntüsü çok iyi olana bakmayın hiç içine koyduğumuz yatak ile hepsi aynı ozelliklere sahip oluyor zaten.😊
Asaltntyr Asu1 ben joie kubbie sleep park yatak aldım. Yan tarafı indirilince anne yanı olarak kullanılıyor. Daha gelmedi merakla bekliyorum
Asu1 Asaltntyr anne yanı olması çok iyiymiş şimdi baktım netten sallanıyo mu onu göremedim bi tek bilgin var mı?