Perimanne Fatmanurrr bende 35+3 um.. Böyle bende de bir sancı girip çıkıp duruyor. Anlam veremiyorum. Bazen çok net bel ağrısı hissediyorum. Umarım erken doğum belirtisi değildir
Zeynooo Fatmanurrr bebek büyüdükçe rahime ağırlık olabilir bu nedenle agrida olabilir iki hamilelik geçirdim son aylarda yaşamıştım kendini yosma dikkat et fazla ayakta kalma tabi bir doktoruna da danış rabbim yardımcın olsun )