Kızlar 33+4 düm bugün 32+5 ken bi kanama geçirdim plesanta önde olmasından kaynaklı neyse durdurdular kanamayı 2 gün hastanede yattım.nidicard diye bi ilaç içiyorum ama hastaneden çıktığımdan beri çok hararetli olan bebeğim eskisi kadar sert tekmeler atmıyor yavaş hareketleri bu nidicart karnımı yumuşattı acaba ondan mı yoksa doktora gitmelimiyim hareket leri var ama eskisi kadar sert değil