Tubatu Kızlar yenidoğan bebeklerinize emzik kullanacak mısınız, kullandınız mı hangi marka Önerirsiniz?
NaimeYilmaz Tubatu aldım ben herkez rahatlık dıyor ama kullanmamayı tercıh edıcem bebısm bu lüksü bana bırakırsa 😊
Perimanne Kullandırmak istemiyorum ama ne olur ne olmaz diye avent philps 0-3 aylık olandan aldım. Dursun bir köşede. Tercih etmemin sebebi ise anne göğsüne en uygun meme ucuna sahip olması.
Tugbakmk İlk 6 ay damaksız düz emziklerin kullanılması gerekiyor diye biliyorum ben bebeğin emme alışkanlığı kazanması için
Tubatu Çoğu bebek abentin o ayıcıklı emziğini almıyor diye duydum annelerinden ağır geliyormuş ben de onu tercih edecektim kauçuk ve ortodontok emzik alın diyorlar bilemedim nette de damaksız kullanın ilk aylar diyor