Ftszgn 15 gun kaldi 40 haftama ama zerre sancim yok,çatı agrim acim dışında o da uzun sure oturup yuruyunce oluyor. Bu ağrinin gelmesini nasil tetiklemek lazim,4 cm aciklikta epidurel olucam
Ftszgn denzz hoof cok sıkıldım canim,,17 haftada erken gelmesin diye serklaj oldum rahim agzina dikis atılmıştı simdi de zerre agri yok 1 cm aciklik vardi dikisler alinirken 6 gun once o da😑
denzz Ftszgn bende o da yok valla kuzum en güzeli kendi ağrın valla inşAllah gelirler bebişlermiz sağlıkla
denzz Esnn ben belimin ağrısından hareket bile edemiyorum kasığıma vuruyor bide bende ondan dün gittim baktılar bana da yok dediler 🙄
41nisa Benimde son 15 hafif hafif kasık ağrılarım var rahim ağırlaşması var ama beni rahatsız edecek şekilde değil bakalım bu hafta ne olacak doktor kontrolünde