Nazanesila Mrb bayanlar ben bebegimin tekmelerini hareketlerini hissettiğim haftadan beri bebeğim hep alttan vuruyo rahime yakın dieblirim acaba normal mi neden sürekli aşağıda hisediyorum🤔
Goz-deeee Nazanesila bende 24 haftalığım ve genellikle alttan vuruyor çok nadir göbeğimden vuruyor doktor nırmal dedi 🙏
nursenakaynak01 Nazanesila benimde aynı doktor normal dedi daha kucuk buyudukce yukari cikar dedi bazen sirr ustu yattigimda gobegimden vuruyor ama yan yattgmda oturdgmda kasiktan vuruyor