tombala13 Kızlar Gebelikte tansiyon sorunu yaşıyorum o yüzden sezeryan Doğum istiyorum Avrupa yakasında önerebileceğiniz memnun kaldığınız bir hastahane var mı?
tombala13 [bilinmeyen] Osmanoğlu hastanesini duymuştum nasıl bir hastahane bilgin var mı 37 haftada olduğum için çoğu doktor muayene etmek istemiyor
Sevda1990 Istanbul Sultangazi Bahat Hospitil gayet güzel abla iki epuratial dogum yapti..Sezeryan ben iki normal ücüde orda yapmayi dusunuyorum ilgi alaka cok iyi gercekten dr Mustafa balik Mehmet özen isin uzmanilar