Minnaqui Leylayunus ben 12.haftadan beri mustela kullanıyorum her akşam, banyodan sonra da pamukla bebek yağı sürüyorum 37+3 üm çok şükür çatlağım olmadı ama tabi her gün 2,5 litre de su içiyorum önemli olan içten ve dıştan nemlendirmek ☺
Aminekubra Bende kullanıyorum herhangi bir çatlağım olmadı şuan 35. Haftadayım çok memnunum, ayrıca bende günde 3 litreden fazla su içiyorum onun da etkisinin oldugunu düşünüyorum