Devlet ve özel arasında kararsız kaldım bebek makat geliş kızlar, dönmesi zor dıyolar 37+1 hamileyim özel hastane alalım dıyo 10 güne ama devlet bir şey demiyor devlette sezeryan kaçıncı haftada olur, sordum doktora net cevap da vermedi, kızımın kılosu düşük biraz suyu az dendi ama yetecek kadarmış şimdi aklım karıştı önceliğim devlet ama devlet hastanesi kaçıncı haftada sezeryanı uygun görüyor, ilk gebelik bu arada 😐😐😐