Salam kizlar..ben iki hafta önce doktora gitymde 26 haftamda 27 mm idi rahim agzi ve ondan sonra gitmedim doktorun yazdiklarni yapdim... İstiyom ki bi gosterym kendimi yeniden usm...acaba bu mudete uzarmi kizlar? Dinlendm ayaqiimon altina yaztik koydum dinlenmeye calsdm hep..ama evde bi cocukum daha oldugu ucun uzun sure yatamadim tabiki...ne diyosnz ya? Acaba uzamasa bile kisalma olmusmudur...cok korkyom😔