Hilalyldrmorl Arkadaşlar aranızda park beşik kullanan veya almayı düşünen var mı? Eğer kullanıyorsanız veya almayı düşünüyorsanız hangi marka aldınız/alacaksınız?
Adimadim Ben gecen hafta pierre cardin marka aldim cok inceledik en son ona karar verdik evde kurduk gayet kullanisli gozukuyor ama daha kullanmiza 2 aydan fazlaca var