Herkesin doğum hikayesini okuyup acaba bende bir gün yazabilecekmiyim diye düşünüyordum evet benim ikinci doğumum olduğu için 20 şubatta 38. Haftada doktorum spinal sezaryenle aldı50 cm 2900 gram doğdu oğlum benim için zor olan şey vücudum anesteziyi çok zor kabul ediyor belden iğneden aşırı korkuyordum hiç acımadı harika Bir ekip vardı beni sakinleştirmek için ellerinden geleni yaptılar titreye titreye girdim doğumdan mutlulukla çıktım Bafra devlet hastanesinde doğum yaptım çoğu özel hastaneden mükemmel ilgilendiler prenses gibi doğum yaptım diyebilirim hemşireler ve hastane personeli aynı şekilde çok anlayışlılardı beni kendindileri giydirdiler yürüttüler sormak istediğiniz merak ettiğiniz sorular varsa cevaplayabilirm 💙