Prolaktin hormonu stres hormonu olarak da geçiyor. 15 gün arayla 120'den 13'e düştü benim. Hem de hiç ilaç kullanmadan. Stresli olduğum bir dönemdi. Hatta hipofiz bezimde adenom var mı diye bile baktılar MR ile. Ama temiz çıktı. Aslında bahsettiğiniz sızlama falan çok yükselmeyince oluşmaz. 25 üstü yüksek kabul ediliyor. 50'leri görmeden pek etkisini göstermiyor. Adetinizin 3.günü tekrar test yapılsın bence. Adet dönemi dışında test yapılırsa da testten önceki gün ilişkiye girmeyin ve uykunuzu almış olun. Bunlar da etkiliyor. Dostinex kullanırken de hamile kalmayın. Ben kullanırken hamile kaldım dış gebelik oldu. Birçok kişide duydum bunu. Düşük yapan da var. Tabii sebep bu mu bilinmez ama yine de tedbir almakta fayda var.