EzgiCan_ İkeanın bebek karyolaları genelde 60*120 ölçüleri herhalde kızlar, peki kullanışlı mı kaç yaşına kadar kullanabilir bunu almak mantıklı mı? Önerileriniz bu konu da nelerdir?
Kedili_Anne EzgiCan_ ben gulliver modelini aldım. Henüz kullanmadım ama bence çok şık. Tam bir fiyat performans ürünü. Sallanmıyor. O nedenle istenmiyor. Benim aldığım modelde kenarın biri çıkabiliyor. İki kademesi var. Umarım memnun kalırım. Şimdilik seçimimden mutluyum.
Sherylady EzgiCan_ ben arkadaş tavsiyesi üzerine aldım ikizlerime içinede enden biraz geniş yaylı bamboo yatak aldım cok yükseldi bu sayede belimden eğilmeme gerek yok sürekli bebeği almak için. Ama tabi doğsunlar ozaman anlıcax. Bana tavsçye ede kişinin bebeği 3 yaşında yanı cıktığı için hala orda yatıyor.
Arwen Çok severek ikeadan aldım bir yanı çıkan iki kademeli modeli herkes küçük dedi ama amacım 2yaşını çıkarması sonrasında montessoriye geçerim diye düşündüm🙈