umggzm53 Bebegım 12 günlük doktor aptamıl mama ver dedı mama ıcınce kaka yaptı ıhsal oldu sandım bıraktım hıppy geçtim aptamıl ıyımı normal mı ıcınce kaka yapması
Esraozturk92 umggzm53 normal bence canım hatta kaka yapması iyi bişey bağırsakları iyi çalışıyor demekki
Burcu16 umggzm53 ben aptamilden hiç memnun kalmamıştım şekerimsi tadı olduğundan bebegim cok güzel yiyordu ama bernat şekilde ishal yapmıştı hippe geçmiştim hipp ve bebelac gold gerçekten pişman olmazsınız
DlstM umggzm53 5 dra gittik hepside aptamili önerdi bizim reflümüz var bu yüzdn aptamil ar ile normal aptamili karıştırmamızı önerdi drmuz. Hipp denedim hiç ama hiç iyi gelmedi kızıma😳😳🤦🏼♀️😞
tugciikkk umggzm53 kaka yapması normal canım anne sütüde alıyorsa sarı ve pütürlü olur zaten . Bebelac gold kullanıyoruz biz memnunuz eğer denemek istersen
umggzm53 Burcu16 bnde aynısını yaşadım bır kaç gün önce ıhsal yaptı bıraktım hıppy sevdi hıppy kılo aldırıyomu meme ve mama verıyorum
Burcu16 umggzm53 hipp gerçekten çok iyi bi marka aldırıyor canım yarıyor reflüsü fln yoksa tabi her bebekte farklılık gösterir durum
umggzm53 Burcu16 sevındım ya ben kılo aldırmıyor sandımmmm korkmuştum ıhsal yaptı dıgerı hıppy ıyı ınşallah aldırır