MinikTavsanim canım benim ön dişim ve kanal tedaviliydi görünürde çürük yol dolgulu yani. Sanırım dişimi fırçalarken hava aldı çok kötüydü çenem kulagım uyuşmuştu ağrıdan. Gece 4e 5e kadar uyutmadı en son parol vardı allahım koru dedim içtim 4 5 saat ağrıyı kesti uyudum ama öğlene doğru tekrar devam etti günde öyle çektim hafta sonuydu çünkü. Senin 2. Trimestıra girmissin çoktan ihmal etme git mutlaka. Ben yeni gebe olduğum için yapmadı ama normalde de yapmazdım doğumdan sonra gel dedi. Senin durumunla benmki farklı ihmal etme mutlaka git apse falan yapmasın