Kızlar günlerdir halsizlik karın ağrısı şükür atlattım derken dün hafif leke geldi sarı açkk kahvr arası çok korktum ama hastanye gitme durumum yoktu dinlendim ve bidaha gelmedi sanırım yerleşme kanamasıydı. Bugun sabah kendimi iyi hissediyorum dedim ve bu sefer de karnıma kasığıma bıçak saplanıyo gibi sancı giriyo o kadar acıyoki öksürsem doğrulamıyorum acıdan normal mi sizce. Yarın hastaneye gitcem kese ve bebek için. İnşallah bi sıkıntı yoktur dua edin💜