Merhabalar hanımlar doğacak olan bebeğinize çok kıyafet aldınız mı öyle dolabını tıka basa dolduracak kadar 🙄 videolar falan izliyorum herkes baya baya doldurmuş herşeyini . Oysa ben gerekli olan herşeyini aldım ama o kadar çok değil normal bişeyler işte büyüdükçe alayım diyorum yoksa önce den mi alıp koysam sizler nasıl yaptınız ya da yapıyorsunuz