kader_jin48 Arkadaşlar ailesel bi üzüntü,sitres yaşıyoruz bende 4aylık hamileylm hergün ağlıyorum üzmememye çalışıyorum kendimi aama aşırı üzülünce sancm oluyor ..kendime iyice zarar mı vermişimdir?😖😖😖
Glnhl kader_jin48 bebeğin hisseder annesi aglamamaya kendini kasmamaya calis. Kendini kastigin icindır sancıların.
Bayaz1995 kader_jin48 olabilir canim uzuntu stress direk bebegi etkiliyor hatta hep diyorlar anne cok uzuntu stress yasadigi zaman cocuk dogtuktan sonra hem aglayan stressli cocuk oluyor hamilelyini rahat sakin gecirmeye calis kendini ve cocugunu dusun onemli olan sadece sizsiniz suan
juliet kader_jin48 düğüşe sebep olur mu bilmiyorum ama stres direk bebeği etkiler. Doğumdan sonra çok ağlayan huzursuz olan bebeklerin anne karnında etkilendiğini söylerler
Minik-mucizem123 kader_jin48 valla korkutmak istemem Canım ama bundan 2 ay önce kadar bende çok kafama taktığım bi stres yaşadım. Çok agladım. Sonra bi sancı girdi karnıma kasıklarıma. Hiç bişeyim yoktu bebeğim gayet iyiydi hastaneye bi gittim ki dusuk tehlikesi oluşmuş. Ağlamaktan bebek dogum pozisyonuna yaklaşmıştı rahim ağzına dönmüştü başı. Rahim agzımda da kısalma olmuş. Rabbim e çok şükür ki açılma olmadı. Doktorum bırak ağlamayı tuvaletini yaparken bile zorlanma sakın dedi. Ağlamak bebeğe zarar vermez diyenlere inanma öyle bi zarar veriyormuş ki ağlayıp karnını her çekişinde bebek ıkınma sanmış. Hiç bişey karnındaki yavrundan önemli değil Allah korusun bişey olursa en çok sen yanarsın o yüzden umursamamaya çalış. Ne hallerle büyütüyoruz içimizde kimse için eşin bile olsa çocuğunu içerde sıkıntıya sokma. Sonra benim gibi üzüp ağlatan herkesten nefret ediyorsun. Umarım sorunun bi an önce hallolur 🙏🙏
ilkimm_ kader_jin48 ben hamile kaldığımı öğrendim hafta daha 4 haftalıktı ve kuzenim çok genç yaşta kanserden vefat etti baba gibi gördüğüm eniştem felç geçirdi eşimin kalple ilgili problemleri olduğunu öğrendim iş yerimde çok büyük sıkıntılar yaşadım herşey o kadar üst üste geldiki eşim artık seni stresten koruyamıyorum koruyum dedikçe birşeyler ters gidiyor diye üzülüyordu ama Allah’ın izniyle bugün 12nci haftama girdim etrafımdaki herkes üzülmemem İçin telkin etti ama hem insanım hemde hamilelik hormonları çok üzüldüm Rabbime sığın kendini sakın sıkma her bünye aynı değil Allah korusun çocuğun zarar görmesin
Ebrs kader_jin48 benimde ailevi bi sorunum vardi hamileyken. Kendimj o kadar uzmusumki stresten aglamaktan erken dogum yaptım. Sorun ne bilmiyorun ama siz hamilesiniz bırakmayın kendinizi, Allah korusun bisey olsa vicdan azabi duyarsiniz
damlanne kader_jin48 canım bebekler hissediyor üzme yavrunu ne yaşadığını bilemem ama geçen bende çok üzüldüm ağladım o gün hiç durmadı sürekli hareket etti normalde gün içinde az hareket oluyor uyuyor ama stresli oldugum zaman hep hareket içinde bende düşündüm değmiypr hiçbişey için üzmicem birdaha yavrumu 🤲
Sueda29 kader_jin48 cnm üzülmemeye çalış ben çok üzülmştm bi ara belimden karnıma sancılar başlamıştı doğum yapacak gbydm daha 25. Haftadaydm zor götürdler acile üç serum yedim bi iğne yine o ağrılar geçmedi az kalsn ölüyodum alttan muayene bile yapmak zorunda kaldı doktrm oysaki hamileliğim iyi gidiodu.sakın strese girme üzülme
Ilkanne03 kader_jin48 sakın üzülme Bnde esimle hoc anlaşamıyorum ilk cocugunu buyk bi kavga yüznden kaybettim üzüntü stresten yapma suan da yine hamileyim ama kendimi olabildiğince sakın tutmaya basıyorum ama boyle bi öküzle evliyken ne mümkün 😒
Faray kader_jin48 bebeğinizde stres hormonu salgılanıyor, lütfen metanetli olmaya çalışın minicik yavrunuz bunu yaşamasın.