Isgnzhr kesinlikle özellikle emzirme minderi hastaneye bile götürmüştüm. Çok rahat oluyor başka türlü tutamıyorsun bebeği rahat. Babynest almadım kayınvalidem yapmıştı ama çok kullanamadım ben reflü yatağına geçtik onda daha rahat etti. Bi süre sonra da sallanan ana kucaklarından kullandık 3 aylığız hala onunla yatıyor. Daha kullanışlı sallanan yataklar salonda onu kullanıyorum.