Kızlar merhaba bugün 13+5 oldum daha önce kanama alanım vardı progestan ve depot iğnesini kullanıyordum. Zamanla kanama alanım bitti çok şükür. Şimdi kanama alanım Yok ama kanamam var hem de eskisi gibi leke şeklinde değil bildiğiniz kanıyorum. Doktor iğne ilaç ve rapor verdi. Böyle bir durum yaşayan var mı çok üzülüyorum. Üçüncü gün oldu hala geçmedi yatıyorum sürekli.