edaozdxx Kesinlikle söylediklerinize harfiyen katılıyorum. Yalnız maalesef maskenin falanda yeterli gelmediği söyleniyo virüsü engellemek için, ee ne yapıcaz hamile halimizle? Biz hiç dışarı çıkıp alışveriş yapmasak bile eşimiz mecbur işe gidip gelecek, eğer bi yayılırsa Türkiye de insan kalmaz, öyle çinde olduğu gibi kalmaz bu hastalık burda. Hamile olmasam umrumda olmazdı bu kadar ama burdaki çoğu insan kendinden önce karnındaki bebeği düşünüyo zaten yazık valla halimize