Kbratekel HappyMotherbaby seker yuklemesi kesinlikle yapilmali neden diye sorarsaniz gebelikte gizli sekerin cikma olasiligi yuksek ha cikarmi cikmazmi bilinmez gebelikde gizli seker suyun cogalmasina erken doguma kadar gidiyo ihmal edilmemeli bilinmedigi taktirde hem anneye hem bebege zarar yaptirmalisiniz
Obsesifk HappyMotherbaby bu test konularını bence doktorunuza danışmalısınız hatta içiniz rahat etmezse bir kaç doktorada danışabilirsiniz çünkü biz ne desek eksik olur doktor sizin tahlillerinize ve hamileliğinize göre karar verir en sağlıklısı bu 🙂
Marguerite HappyMotherbaby yaptırılmalı emin olmak için bence zaten asitsiz gazoz gibi birşey içiliyor zararı olcagını sanmıyorum.
DidemYldrm HappyMotherbaby benim doktorum yapmıcak 20 Nisanda gidicem açlık tokluk şekerime bakıcak o kadar
NaimeYilmaz Benim doktorum 1 hafta boyunc gunde 3 kere tansıyonumu olcturdu 3 aylık sekerımede baktı yuklemeye gerek kalmadıgını soledı .
Heather HappyMotherbaby aniden 6 kilo almam ve babam dahil tüm akrabalarımda şeker olması sebebiyle yüksek risk grubunda gördü dr um. Yaptırmak zorunda olanlardanım yani. Ama yinede yapılıp teşhis edilemezse oluşabilecek riskleri netten okursanız sizde yaptırmaya karar verirsiniz diye düşünüyorum😊