nyeyn123 sezeryana gireceksen ayrıca canım uyuşman geçmeye başlar başlamaz çok azda olsa ayaklarını oymatmaya başla ne kadar oynatırsan kendine çek yavaştan sapa sola çevir bileğini hem o kadar az acın oluyo hemde daha kolay kalkıosun ayağa ben sadece dikişlerimin yangısını hissetmiştim tabi ağrı kesici de yapıolar illa onunda etkisi oluyo ayrısica sadece nescafe ben sabah bir akşam bi tane içiodm onunda etkisini gördüm Allahım hayırlı doğum nasip etsin inşallah