Emine0602 Merhabalar kızlar bu gece saat 11.30 da nişanım geldi. Sümüksü bişey içerisinde kan şeklinde. Şuan saat 04.30 tuvalet e kalktım yine aynı şekilde kan geldi. Bu şekilde sürekli gelecek mi nasıl oluyor nişan yardımcı olur musunuz ?
Anneolmak_ Emine0602 yani ben bilmiyorum nasıl birşey henüz ama bekle desek olmayacak doktora git desek oda olamayacak en iyisi sen sancıların falan var mı herhangi bir doğum belirtisi daha varmı kontrol et tanıyosun sonuçta vücudunu gözlem yap canım
pyymamm Emine0602 nişan gelip hemen doğum baslamıyor diye biliyorum ama su gelirse hemen gitmek gerekiyor . Sancılarınızı ölçün siz en iyisi ulasabiliyosanız doktorunuza ulasın
Akyuz61 Emine0602 benimde aralıklı 3 kez gelmişti canım. Regl ağrısı gibi ağrıyla olmuştu ama benim 😊
Emine0602 Anneolmak_ ilk kan geldiği zaman doktorumu aradım Nişanın gelmiş sancıların düzenli olursa iki gün içerisinde doğurursun dedi. Ama böyle sık sık kan geliyor mu sancı ne zaman başlıyor çok merak ediyorum
pyymamm Emine0602 nişan olup bikaç günde sürebilir doğum olması stres yapmayın siz doktorunuza ulasın. Sancınız var mı düzenli ? Varsa hastaneyi arayın ona göre gidin bazen suda gelmiyo patlatıyolarmıs hastanede
Emine0602 pyymamm şimdi yeni yeni başladı sancılarım ama belli aralıklarla değil. Afedersiniz tuvaletim varmış gibi ama yapamıyorum :(
ant2602 Emine0602 bende aynı şekilde saat 10 gibi nişan gelmesi yaşadım. Doktora gittim açıklığım yok. Sancılar çok az bekleyeceğiz dedi. Eve geldim tuvalete girdiğimde hafif hafif bende de oluyor. Peçeteyle sildiğimde ve idrarımı yaparken.
Emine0602 Echche bende hem heyecan hem korku içerisindeyim canım 🥶 ilk doğumum olacak inşallah 🙏 sürekli klozette oturma isteğim var yatamıyorum
Emine0602 ant2602 evet canım sürekli tuvalet e girme istediği var yatamıyorum sanki klozette oturmak daha iyi geliyor. Her gelmemde nişan geliyor
Echche Deletedmom127 benim daha 22+5 😀 daha çok var. Heyecanlandım ben okuyunca size destek olmaya geldim, sanki ben doğurcam öyleyim şu an 😀
Emine0602 Echche yaaa 😍😍 çok sağolun cidden nasıl hissedecek miyim sancı geldiğinde diyordum ama hissedilmeyecek gibi değilmiş 😅
Echche Deletedmom127 hahaha 😀 ben sen sorunca sende doğuruyorsun sandım, Seninde varmış daha 😀 öğrenelim bakalım bizde neler oluyor en çömez benim sanırım 🤦🏻♀️😋
ant2602 Deletedmom127 akşam üstü nişan gelmesini yaşadım bakalım hafif hafif sancılar var kaç güne doğacak merakla bekliyorum. Merak ve korku ile 🙃
Emine0602 Echche bende çok merak ediyordum ya nişan gelir anlamazsam suyum gelir tuvaletim sanarsam sancı nedir nasıl bişeydir diye diye bugünler geldik çok şükür birde 32 den beri erken doğum riskim var benim. Rabbim sizlere de hayırlısıyla ve zamanıyla doğum nasip etsin 🙏🙏