Bebiskomm Hatice_ceylan esref mi.niye esin abisinin ismi koyuluyo hem. İlla aileden isim koyulcaksa Kendi babamın adını koyarım.net. Abisi de ne oluyomus yani
Echche Hatice_ceylan Eşref ne yaa dede ismi çocuğun psikolojisini bozacaklar. Kayınvaliden saçmalamış, niye büyük oğlunun ismini istiyor onu eşinden daha çok ayırıyor seviyor herhalde. Kendi doğurmuş zaten bi Eşref, koyupta kimsenin popişini kaldırma
Gazell Hatice_ceylan benim bildiğim genelde kayinbabanin adı konur ilk toruna ayıp olmaz mı kendi babanın adını koymak ayrıca taşıyan doğuran sensin isim hakkı senin onlara ne oluyor sen düşün ne istersen onu koy
Hatice_ceylan Gazell Kayın babamın adı var o yuzden kendı babamınkını dusunduler herkez olur dıyor ama ıste esım 😂
Mrvfndk Peki abisinn ismi neden ölür falanda koymak istenr anlamdm yani. Istedgnz olur insllah. Ben de Göktuğ ismini istedm guzel ama kendi istdklri olmaynca kötü diyolr. Begendreeceksek insanlra cok isimiz var . Allah yardm etsn canm 🤗🤲🤲🤲