Merhaba
oğlum geldi dünya ya evet 10. Gün bu gun eşim ile kontrol e gittik ve nst de bebek ile ilgili bi sıkıntı olduğunu gebeliğimin riskli olduğunu söyledi doktorumuz saat 11.20 de sezeryan a girmek zorunda kaldım 11.38 de oğlum geldi fakat ciğerleri henüz gelişmemişti. 2 gün hastane de kaldım ve taburcu edildim 10 gündür oğlum yoğun bakımda küvezde dualarınızı eksik etmeyin ne olur 😞