Deryadgm Selam bayanlar ben 16+4 haftalık gebeyim 12 sene üzerine tüp bebek ile gebe kaldım,perşembe günü tetanoz aşım var ve ben korkuyorum açıkçası🙄tetanoz ile ilgili iyi şeyler duymadım sizce yaptırmalımıyım yardımcı olabilirmisiniz
Aleynaerbasss Deryadgm ben geçen hafta yaptırdım korkulacak birşey yok merak etmeyin 🙏 bebeğinizin sağlığı için yaptırmanızda fayda var
Mirosunannesiyim Deryadgm iki hafta önce yaptırdım korkulacak bir şey yok bnde sizin gibi tedirgindim ama korkulacak bir şey yokmuş ☺
Deryadgm Aleynaerbasss teşekkür ederim yaa bende yapılması gerektiği ile ilgili yazılar okudum ama yaptırdıktan sonra düşüğü olan arkadaşlar var korktum açıkçası
Ipeku Deryadgm canm ben igneden korksn biriyim hastanede bile asls igne yaptırmazdm o aciyi cekerdim 😂 dun asi oldum olunca bsey hissetmedm suan hafif bi agri var kolumda ama dayanilmicak gbi degil bisey deyince vs agriyo sadece
pyymamm Deryadgm tüpbebek vs olunca bazen yaptırılmıyomuş burda duymustum daha önce doktorunuzla görüştünüz mü hiç