Pazartesi doğumum var organizasyonum yapıldı foto çekim ayarlandı bu gün ben de kendime bakım yapmak için kuaföre gittim kirpik lifting yaptırayım dedim mahvetti kirpiklerimi Kuaöför arkadaşlar varsa noluuuur bana yardım edin bu nasıl düzelir berbat oldu kirpiklermi rulo yaptı resmen upuzun kirpiklerim minnacık kaldı gözlerimi açıp kapandıkça göz kapağıma sıkışıyor bu nasıl düzel pazartesi ye kadar??????